Mayweather Defeats Marquez

 |  September 20, 2009
6,054
8

Money Mayweather

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

So the boy Floyd “Money” Mayweather destroyed Juan Manuel MarquezMayweather had an astonishing edge in punch stats, landing 290 of his 493 blows (59 percent) while allowing just 12 percent of Marquez‘s 583 punches to land.  That being said I thought the fight was very boring to watch.  Mayweather had a very technical fight.  He just seemed to quick for Marquez (I mean the guy drinks his own urine).  Of course at the end of the fight Mayweather had to get into it with Shane Mosley and even went as far as to talk shit to HBO commentator Max Kellerman.  I don’t want to see Mayweather fight Shane Mosley.  I want what everyone else wants Mayweather vs. Manny Pacquiao.  Check out the ESPN wrap up and Money Maywather talking shit below.  Might as well check out Frech Billionaire‘s Mayweather diss track “39-1“.

.

.

.

  • http://www.ihiphop.com/krd1792 kdthekid

    lmao mayweather is crazy as hell ima just add this to the list of reasons why i don’t like him lol…he is talented no doubt there but damn can anyone say douche bag loo l still cant wait to see if any of the mma guys wanna challenge him cough*anderson silva*cough lol

  • http://www.ihiphop.com/LeVille Simpson53

    they two different sports dumbass nigga

  • http://www.ihiphop.com/bryjr858 grownmanbiznezz08

    Listen close you stupid nicca’s! 40-0…..No Listen Nicca 40-0! Tell me any nicca
    that beat 40 nicca’s and no losses in this decade??????? Thats what I thought… pound
    for pound in his prime Floyd Mayweather is the best of his generation Period! Hate
    Love it hate love it all day no vaseline!

  • http://www.ihiphop.com/krd1792 kdthekid

    no shit there two different sports… i wouldn’t bring it up randomly mayweather said he could beat any mma fighter in boxing or mma if he didnt open up his mouth i wouldn’t say shit

  • http://www.ihiphop.com/krd1792 kdthekid

    and he was talkin shit about mma, like i said though he is one of the greats in boxing i just aint a fan of his attitude but there aint shit i can do so i aint mad at him lol

  • http://www.ihiphop.com/Lord_Devious Lord Devious

    Mayweather proved again that he is the greatest fighter of this decade. btw whats with all the MMA homos wanting t see Anderson Silva fight Mayweahter? MMA fighters are all just pain killer, steroid popping fags wearing undies in the ring and they always end up just rolling around on the floor and choking each other. The ONLY good MMA bouts end with an actual KO and boxers been mastered that skill. With that said, Mayweather would knock out any MMA mutha fucka any day. Than again any fighter knows (or SHOULD know)that any day could be the day you catch a KO…

  • http://www.ihiphop.com/krd1792 kdthekid

    damn making fun of something you know nothin about…classy, every sport has pain killer poppin steroid juicing ppl you act like mma’s the only one u think boxing clean?lmao i can bet money it aint and that rolling around on the ground thats called wrestling its a strategy you know kind of what boxers do but for wrestling, and i don’t give a damn if it’s anderson silva or joe schmo someone needs to shut that arrogant douche bag up, which i have a feeling mosley just might do it or pacquiao,but its whatever he is a great fighter just dont know how to shut his trap

  • http://www.ihiphop.com/Lord_Devious Lord Devious

    ^^^shane mosley/maybe…anderson silva/fuhk naw…boxing in all it’s forms (meaning American to Chinese boxing) is way superior to grappling. Not saying wrestlers aint some killers but a (real) boxer will crack your head open with a quick overhand right..a wrestler will just choke you out or attempt to lay on top of you and wale at your head…haha