#WhenHoesTryToOutHoeEachOther

 |  January 28, 2011
5,260
0

It’s chicks like Natalie Nunn that make me feel better about myself.  She is such a useless piece of existence.  You now you suck at life when you are exclusively defined by the notable penis that goes in your mouth.  Below she caught up with Vibe to be petty and talk about how she is trying to monetize the fact she slept with famous people with a book.  Where I come from we call women who make money from having sex with guys hookers.

  • On rumors regarding her and Shaq
    Oh, wow. Uh [short pause], I have never said this [before]… I actually have claimed to not know Shaquille O’Neal. I have said that before, but right now what I can say is um, that is definitely um… a big chapter in my book. I would definitely just like to state I have claimed that I do not know Shaquille O’Neal in the past. I’ve claimed that I met him once and that we took a random picture that was floating on the Internet. I mean, that’s just something [where] the pages are gonna turn crazy when they buy my book. It’s definitely addressed in the book, it just so happened that he was the lucky one that was a part of my story.

    On if it will be a book like Superhead’s
    Um, [laughs]. Oh my God. See, now I’m gonna be compared to Karrine. I’ve already been compared to Kat Stacks. I’ve been compared to strippers, and we don’t even need to say names. I’m just tired of being compared to bums!

    I think a lot of people are just gonna be a little upset that their names… ya know, people are just weird about that in the entertainment industry. Immediately, they think you’re using your fame to capitalize off of. You didn’t have to do what you did. You chose to do that and it just so happened to be apart of my life and this book is about my life, not yours. There’s gonna be pictures included, copies of emails… everything. Nothing that has ever come out of my mouth has been a lie. This book is about me, Natalie! If you wanna make some money then talk about your life in a book. Period.

    On how she found out he was dating Amber Rose
    Yeah! That is how I really found out, but the day after he was shooting the Black and Yellow remix video he invited me to a party, but I was sick. I did not go. But somehow Amber Rose showed up to the party all in his face and they exchanged information. So the reason I went so hard at Amber is because on Thanksgiving, I hosted a party with her in Texas and we were talking, hanging out and we exchanged phone numbers. She had been nonstop text messaging me since November 25. All of a sudden when she was in Wiz’s face and exchanging information with Wiz at that party, three weeks ago, I have not heard from her since!

    Did you mention to her that you were dating Wiz?
    I didn’t have to. Everybody already knew. There were pictures all over the Internet. At the end of the day, it’s all good. She’s twitpic’n pictures with Wiz and his mom. I have pictures with Wiz and his mom backstage too, but I’m not gonna entertain that. I can entertain a million other things because I have a voice and an outlet where in x amount of days I’ll be back on TV. Some of these bum bitches just ain’t doing shit except jumping on planes and chasing after niggas that got stuff going for themselves.

    She sat up there text messaging me and I have all the text messages. All of her conversations, all of her trying to be, “Let’s go workout together; let’s train.” Then all of a sudden you don’t want to be woman enough to get on the phone and talk to me about the situation. Yeah, I got a problem with you, straight up. Amber needed to be a grown ass woman ’cause we all know the b*tch is like 35 years old. She’s been in the game for a cool minute. She’s damn near pushing a whole decade of Wiz and I.

    On if she would talk to Amber if she reached out to her
    I have no respect for her as a woman. And I don’t care if people love Amber Rose. [She] knew and [she is] a bop. She’s boppin’ right now. And if you don’t know the definition of a bop, it’s a hoe. Because at the end of the day, you know that I was laid up, kickin it with Wiz for well over month. For two months I had taken time out to hang out and get to know him.