Video: J-Hood – “Double Wood” (D Block Diss)

13 years ago view-show 680,427

Comments

  1. who the hell are these other cock riders jumping on the dis bus to try and make a name…these fags cant say anything but the same shit other people try to say when they dis….ill kill u, shoot u, blah blah blah….nothing like ether stating facts…get a damn clue…three fags with their shirts off..hood is wack and never said nothing nice on a track…peace

  2. LOL DAT SHIT HELLLLAAAAA GARBAGE.I DONT EVEN DIG D BLOCK LIKE DAT AN I KNO DEM NIGGAZ’LL MERK J HOOD.AND DAT NIGGA ON DA 3RD VERSE YALL COULDA LEFT DAT SHIT OUT.NIGGAZ STOP TAKIN PAC LINES AN FUKKIN EM UP

  3. If they was gonna diss, think about who they are dissing, dees niggas dissing the hardest out, they gotta come stronger and harder dan dat young boi shit . Also who told these niggas to take their shirts off?

Comments are closed.